A rendezvény megvalósíthatóságának biztosítása érdekében digitális stratégiát alakított ki a szervezőcsapat, melynek célja a működés online térben való gördülékeny áthelyezése volt. Elsőként még ősszel teljesen megújult a verseny weboldala, az oev.hu, melyet az elmúlt hónapok alatt több mint 3500 alkalommal látogattak meg, ebből kicsit több mint 2800 alkalommal a regisztrációs időszak alatti két hétben.
A weboldal mellett megújultak a közösségi média felületei is az OEV-nek, valamint létrejött külön Instagram oldal is, így már 3 közösségi médiafelületen is képviseli magát az esetverseny. A frekventált tartalom gyártásnak következményeként megugrott a verseny követőinek száma minden közösségi média felületen.
Ráncfelvarrás történt a regisztrációs folyamatban, valamint a versenyzőkkel való interakció során is új eszközök kerültek alkalmazásra. A csapat innovatív kollaborációs eszközöket és új informatikai megoldásokat vetett be a hatékony működés érdekében.
Mégis a legnagyobb kihívást és változást a verseny online rendszerben való lebonyolítása jelenti. Ezt a szervezőcsapat gondosan előkészítette annak érdekében, hogy a 22. Országos Esettanulmány Verseny a lehető legprofesszionálisabb élményt biztosíthassa.