A vállalatok leginkább azzal tudják elnyerni a potenciális vásárlók bizalmát, ha elérhetővé teszik korábbi fogyasztók értékeléseit, véleményét. Azonban nem mindegy, hogy ezt milyen formában és felületen teszik közzé. Kutatások kimutatták, hogy a több webáruházat feltüntető összehasonlító oldalakat hitelesebbnek tartják a látogatók, mint a webshop kezdőlapján megjelenő értékeléseket. Érdekes továbbá kiemelni, hogy a telefonos elérhetőségnek még ma is szerepe van, a megbízhatóság kialakításában, hiszen ez tulajdonképpen a fizikai kapcsolatot helyettesíti. A digitális világban a rendelkezésre álló információk szerepe szintén kiemelten fontos, hiszen nincs mód a terméket személyesen megtekinteni. Azonban kiemelendő, hogy a rendelkezésre álló adatok valóságtartalmának ellenőrzésére nincs lehetőség, valamint ezek átláthatósága, hozzáférhetősége sem minden esetben megfelelő.